Diensten

Hoe kunnen we u helpen?

Welke vennootschapsvorm past het best bij uw organisatie? En hoe kunt u uw vennootschap optimaliseren voor uw wensen en behoeften? Wij zorgen ervoor dat u nu meteen aan alle wettelijke verplichtingen voldoet, dat u correct verzekerd bent én dat uw vennootschap klaar is voor de toekomst. De prijzen getoond op deze website zijn exclusief BTW en exclusief notariskosten.

1

Schriftelijk advies

€ 2500

Tijdens een kennismakingsgesprek overlopen we uw huidige situatie en de behoeften van uw organisatie. Nadien ontvangt u van ons uitgebreid schriftelijk advies over alle noodzakelijke aanpassingen en mogelijke juridische, verzekeringstechnische en financiële optimalisaties van uw organisatie naar de toekomst toe.

2

Aanpassing overeenkomst

€ 4000

Deze formule omvat de voorgaande formule. We passen ook uw algemene voorwaarden en noodzakelijke overeenkomsten aan zodat ze overeenkomen met uw nieuwe vennootschapsvorm. We optimaliseren ook de verzekeringen van uw organisatie en bestuursorganen tegen bijkomende aansprakelijkheden ten gevolge van het nieuwe WVV.

3

Voorbereiden statuten

€ 4500

Deze formule omvat alle voorgaande formules. We passen ook de statuten van uw organisatie aan zodat u in orde bent met de nieuwe dwingende en aanvullende bepalingen uit het Wetboek Vennootschappen en Verenigingen, zodat u correct verzekerd bent en zodat uw vennootschap goed geoptimaliseerd is naar de toekomst toe.

4

Raadpleging notaris

€ 4500 + notaris

Deze formule omvat alle voorgaande formules en neemt u alle zorgen uit handen. Wij raadplegen namens u een notaris (naar keuze) om de wijziging van uw statuten in een authentieke akte op te nemen. Wij bereiden alles voor zodat u enkel nog bij de notaris langs moet gaan om uw handtekening te zetten. Snel en efficiënt!

"Dankzij vennootschapsadvies kreeg ik het juiste advies voor mijn onderneming"

- Ben V.

Procedure

Wilt u enkel advies? Wilt u ook begeleiding? Of wilt u graag dat wij het volledige traject van advies tot notaris voor u verzorgen? Wij helpen u graag waar, wanneer en net zolang u ons nodig heeft.

1

Kennismakings-gesprek

Tijdens een eerste kennismakingsgesprek bespreken we uw huidige situatie en uw wensen en behoeften naar de toekomst toe. Dit gesprek gebeurt bij u op kantoor, bij ons op kantoor of via video call.

2

Documenten aanleveren

Om goed advies te kunnen geven, hebben we alle relevante informatie en documenten nodig. U levert deze documenten aan, wij bestuderen ze en formuleren ons advies.

3

Tweede gesprek

We bezorgen u ons schriftelijk advies en lichten dit persoonlijk aan u toe. We bespreken welke stappen u moet en kunt nemen en hoe wij u hier eventueel bij kunnen helpen.

4

Implementatie

Indien gewenst kunnen wij ons advies ook voor u uitvoeren. We kunnen uw overeenkomsten en statuten wijzigen en de wijzigingen door de notaris laten bekrachtigen.

We verzorgen ook deze diensten:

Wilt u onbetaalde facturen innen, aandeelhoudersconflicten oplossen, aansprakelijkheidsvorderingen afhandelen of uw onderneming weer meer zuurstof geven? Aarzel niet en neem vrijblijvend contact met ons op. We maken graag tijd voor een verkennend gesprek!